loading...
زنبه دانلود
Mohammad AF بازدید : 70 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این فایل برای ویرایش کردن کیبورد های فارسی بهم ریخته و یا ویندوز هایی که زبان فارس بر روی انها نصب نشده.

کیبورد

مراحل نصب ودانلود در ادامه مطلب...

Mohammad AF بازدید : 57 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود SevenMizer v2.1.0.0 - نرم افزار تغییر چهره ویندوز ایکس پی به سونبا این نرم‌افزار SevenMizer رایگان می‌توانید سر و شكل ویندوز ایكس‌ پی خود را به حال و هوای ویندوز سون تغییر دهید. منتها این در حالی است كه به هیچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و یا از خودش فایلی به همراه نمی‌آورد، بلكه بیش از 400 فایل از جمله شكلك‌ها، تصاویر و هم‌چنین فایل‌های ویدیویی را متناسب با ویندوز سون تغییر می‌دهد. یكی از مزیت‌های این نرم‌افزار آن ‌است كه به نحوی طراحی شده است كه شما به‌طور كامل می‌توانید تعیین كنید كه چه تغییراتی صورت بگیرند، و چه چیز‌هایی را بدون تغییر، باقی بگذارد.
به هرحال، كسانی كه دوست دارند به همان ویندور ایكس‌پی خود قناعت كنند اما ظاهر آن را به صورت سونی پر زرق و برق درآورند، می‌توانند روی این برنامه حساب نمایند. این نرم افزار فایل های اصلی ویندوزتان را تغییر نمی دهد و بعد از پشتیبان گیری از آنها فقط فایل های جدید را جایگزین آن ها می کند، این ویژگی یکی از دلایل برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه است.یکی از مزیت های این نرم افزار سازگاری با زبان های مختلف است، یعنی می توانید هر زبانی که دوست دارید برای ویندوزتان انتخاب کنید و این نرم افزار با آن زبان سازگار خواهد بود. نصب کننده این نرم افزار کاملا سفارشی است و شما می توانید هنگام نصب این نرم افزار هر قابلیتی که دوست ندارید را براحتی غیرفعال کنید. برای مثال می توانید تعیین کنید که بخش خاصی از ویندوزتان بدون تغییر باقی بماند و ظاهرش تغییر نکند.اگر فایلهایی که با ویندوز سازگار نیستند یا در دسترس سیستم نیستند انتخاب کنید (که در حالت عادی باعث قفل شدن ویندوزتان یا آسیب دیدن آن می شود)، این نرم افزار به مشکل بر نمی خورد و با تشخیص این استثنائات آن ها را نادیده می گیرد. این عمل باعث می شود که سیستم شما قفل نکند و با مواجه شدن با اینگونه ارور ها ناپایدار نشود و پایداری سیستم شما را تضمین می کند. اگر ویندوز خود را بروزرسانی کنید این نرم افزار فایل های جدید دریافت شده را تشخیص می دهد و تغییرات مورد نظر (برای تغییر چهره) را بصورت خودکار اعمال می کند، این کار از کاهش سرعت جلوگیری می کند چون کل فایل ها از نو تغییر نخواهند کرد. در نهایت اگر شما از کار این نرم افزار راضی نبودید، حذف کننده ی این نرم افزار تضمین می کند که بعد از حذف این نرم افزار بدون هیچ مشکلی به ویندوز (ظاهر) قبلی خود برگردید و با هیچ مشکلی مواجه نشوید، چون این نرم افزار هنگام نصب پشتبان گیری کاملی از فایل های اصلی ویندوز را انجام می دهد.

Mohammad AF بازدید : 52 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ترس و واهمه از بین رفتن اطلاعات چه به سهو و عمد و یا از طریق برنامه های مخرب برای کاربرانی که اطلاعات مهمی در رایانه ی خود ذخیره کرده اند یک مسئله جدی به شمار می رود. O&O DiskRecovery ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و ساختار ایننرم افزاربه گونه ای می باشد که هرمرحله را برای شما گام به گام پیش می برد و این یعنی یک رابط کاربر پسند و عالی در این نرم افزار ! در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنید .

23

Mohammad AF بازدید : 52 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

22

Mohammad AF بازدید : 39 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

15

Mohammad AF بازدید : 39 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 2,698
  • بازدید کلی : 14,929